مشكلات رايج پكيج

فرهنگ و هنر كشورهاي آسيايي

مشكلات رايج پكيج

۱۹ بازديد

مشكلات رايج پكيج ديواري

مشكلات رايج پكيج ديواري

مشكلات رايج پكيج ديواري

پكيج‌هاي ديواري و ايستاده جايگزيني مناسبي براي موتورخانه ها محسوب مي شوند زيرا در قديم موتورخانه و آبگرمكن مسئوليت گرم كردن آب و سيستم هاي گرمايشي را برعهده داشتند، در فصل سرما هيچ چيز لذت‌بخش‌تر از هواي گرم و مطبوع در خانه نيست، لازمه چنين شرايطي خريد پكيج مناسب خواهد بود.

اما در نظر داشته باشيد كه پكيج هم مانند هر لوازم خانگي ديگري بعد از مدتي كار كردن احتياج به تعمير و سرويس دارد در غير اينصورت با مشكلاتي رايج مواجه خواهيد شد ، در ادامه شما را با برخي از اين مشكلات آشنا كرده ايم با ما همراه باشيد.

مشكلات متداول پكيج ديواري:

1- افت و يا فشار پكيج

افت و يا افزايش فشار پكيج تا يك ماه اول مصرف تا حدي طبيعي است اما اگر مدت زيادي از استفاده پكيج ديواري مي گذرد و با مشكل افت فشار مواجه هستيد ايرادي وجود دارد،

دلايل متعددي مانند خرابي شيرپركن، سوراخ بودن منبع انبساط و مبدل حرارتي، وجود نشتي در لوله ها، سيستم پكيج و رادياتور باعث افت فشاردر پكيج مي شوند اگر با اين مسئله مواجه هستيد با توجه به منبع مشكل، تعميرات لازم را لحاظ كنيد.

مشكلات رايج پكيج ديواريمشكلات رايج پكيج ديواري

2-پكيج ديواري روشن نمي شود

يكي ديگر مشكلات رايج پكيج هاي ديواري، روشن نشدن آنها به دلايل مختلف است. يكي از دلايل روشن نشدن پكيج، گرفتگي لوله ها توسط هوا يا رسوب علاوه بر اين ممكن است به دليل تنظيم نبودن فشار پكيج، دستگاه امكان روشن شدن را نداشته باشد. ايراد در شمعك و مشعل پكيج و يا گرم شدن بيش از حد آن نيز از ديگر علل روشن نشدن آن مي باشد.

3-كاهش فشار پكيج ديواري:

كاهش فشار پكيج خود يكي از مواريست كه مي تواند به مشكلات ديگري در پكيج هاي ديواري بيانجامد. علت افت فشار پكيج را مي توان به طور ساده به موارد زير مربوط دانست:

-شير اطمينان فشار معيوب است

-نشتي و آبريزش رادياتورها و شيرهاي آنان

-دريچه اتوماتيك تخليه هوا نشتي دارد

-گرفتگي هواي رادياتورها

-ايراد در گيج فشار

4-نشت اب در پكيج ديواري

در بسياري از مواقع نشي يا آبريزش پكيج ديواري مساله بزرگي نبوده و مشكل جزئي است و به سادگي قابل حل مي باشد. هرچند گاهي اوقات نشتي هاي كوچك نيز مي توانند به مشكلات بزرگتري بيانجامند كه خسارات زيادي را به بار آورد به طور مثال اگر آب به برد كنترلي پكيج راه يابد ممكن است حتي مجبور به تعويض كامل پكيج شويد. بنابراين علت نشتي پكيج ديواري و راه حل هاي آن حائز اهميت بوده و بايد بدان رسيدگي نمود. موارد زير را مي توان براي علت آبريزش پكيج نام برد:

  • ايراد ديافراگم ظرف انبساط
  • ايراد شير اطمينان فشار
  • نشتي از اتصالات لوله هاي پكيج
  • نشتي آب از اتصالات پمپ
  • نشت كردن آب از پمپ آب
  • وجود ترك و شكاف در مبدل حرارتي

مشكلات رايج پكيج ديواريمشكلات رايج پكيج ديواري

5-سرو صداي پكيج

به مرور زمان و با استهلاك پكيج و قطعات آن، مشكلاتي در دستگاه بروز مي يابد كه ممكن است گاها با سر و صداهايي نيز همراه باشد. يكي از رايج ترين بخش هايي كه علت سرو صداي پكيج است، پمپ گرمايش مركزي دستگاه است. به مرور هوا در داخل پمپ ها نفوذ كرده و مي تواند يك گنبد هوا يا حباب هوايي ايجاد نمايد كه موجب سر و صداي پمپ و در نتيجه سر و صداي پكيج گردد. خوشبختانه براي رفع اين مشكل كافيست پمپ را در پشت بدنه پكيج پيدا كرده و شير هواگيري كوچكي كه در آنجا تعبيه شده را باز نماييد تا هواگيري انجام شود.

6-در صورتي كه پكيج هنگام روشن شدن صداي بلندي توليد مي كند

با باز كردن شير آب گرم  پكيج ديواري شروع به احتراق مي نمايد و مشعل روشن مي شود. اما گاهي اين اتفاق با باز شدن شير روي نداده و معمولا اگر پس از ۳ بار تلاش پكيج مشعل روشن نشود، پكيج خاموش مي گردد. حال در صورتي كه در تلاش دوم و يا سوم مشعل روشن شود، به دليل ميزان گاز آزاد شده اضافي كه آماده احتراق است، چيزي شبيه به يك انفجار كوچك روي داده و صداي بلندي به هنگام روشن شدن مشعل به گوش خواهد رسيد. علت صداي تركيدن پكيج به هنگام روشن شدن همين است و به سادگي با تعويض مشعل احتراق كه به مرور استهلاك مي يابد، قابل رفع است.

7-روشن نشدن پكيج  در حالت آب گرم

الويت اول پكيج تامين اب گرم مصرفي است. وقتي شما شير آب گرم را باز مي‌كنيد پكيج فرمان نمي‌گيرد و روشن نمي‌شود .

گفته مي‌شوند عواملي  در بروز اين مشكل دخيل هستند كه ما در ادامه به شما عزيزان توضيح مي دهيم:

– مسيرهاي خروج آب گرم گرفتگي دارد

-سنسور آب گرم فرمان نمي‌دهد

-فشار آب سرد ورودي كم است

-خراب شدن فلوسوئيچ مدار آب گرم

كلام اخر

در صورت  نياز شما عزيزان به متخصصين مجرب ، جهت تعمير انواع لوازم الكترونيكي خانگي خود اعم از پكيج، تلويزيون، كولر گازي ،يخچال، ماشين لباسشويي،ماشن ظرفشويي و…. گروه متخصصين مستر تعمير چي در هفت روز هفته و 24ساعت شبانه روز اماده خدمت رساني به شما عزيزان  در محل زندگي تان مي باشند.

براي ارتباط با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:

شماره دفتر مركزي:02165500930

يا با شماره موبايل هاي:09128652921،09399511687،09023094430،090223094420

تماس حاصل فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.