تعمير تلويزيون در كرج |تعميرات تخصصي تلويزيون در خانه و محل كار شما

۴ بازديد

تعمير تلويزيون در كرج |تعميرات تخصصي تلويزيون در خانه و محل كار شما

تعمير تلويزيون در كرجتعمير تلويزيون در كرج

تعمير تلويزيون در كرج

تعميرگاه تخصصي مستر تعميرچي با سالها تجربه درخشان در زمينه ي تعميرتلويزيون و انواع برد آن ها از برند هاي مختلف اسنوا ،دوو، LG ،SAMSUNG ، SONY از جمله ( OLED , LCD , LED , CRT ) با بهره گيري از كادري متخصص تعمير تلويزيون ، آمادگي دارد تعميرات تلويزيون هاي شما عزيزان را در اسرع وقت و با قيمت بسيار مناسب در منزل يا محل كارشما انجام دهد.

تفاوت ما با ساير تعميرگاه ها در تسلط كامل تعميركاران ما  به آخرين تكنولوژي ساخت و تعمير انواع تلويزيون و برد آن  و از طرفي قيمت بسيار مناسب جهت تعميرات و تعويض قطعات در صورت نياز مي باشد.

مناطق تحت پوشش ما در كرج جهت ارائه خدمات ( عظيميه – جهانشهر – گوهردشت – مهرشهر – مهرويلا – شهرك بنفشه – زمين هاي انصاري – باغستان – آزادگان – فرديس – دهكده – انديشه – جهان نما – هفت تير – منظريه – درختي – شاهين ويلا – دهقان ويلا – مركز و ساير نقاط كرج) مي باشد.كارشناسان متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نياز  اسرع وقت در اين نقاط حاضر شده و دستگاه شما را در محل تعمير مي كنند.

تعمير تلويزيون در منزل و محل كار شما عزيزان براي آن دسته از مشترياني است كه دستگاه تلويزيون آنها دچار نقص و خرابي گشته و امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه به هر دليلي وجود ندارد.

تعمير تلويزيون در كرجتعمير تلويزيون در كرج

تعميرات تخصصي تلويزيون در خانه و محل كار شما

اينكه تلويزيون شما از چه برندي و از چه مدلي باشد و يا آن را از كجا خريده ايد مهم نيست. تعميركاران متخصص ما  آماده پذيرش تعميرات تلويزيون شما عزيزان مي باشند.

  • تعميرات تلويزيون در منزل يا محل مورد نظر شما
  • تعمير درسريع ترين زمان  و با قطعات اصلي ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتي خدمات پس از فروش و تعميرات با پشتيباني ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرويس كار ومتخصص برند تلويزيون شما در محل مورد نظر شما

براي ثبت سفارش در زمينه تعمير ، نصب و يا سرويس تلويزيون خود ، كافيست از طريق دكمه ثبت سفارش و يا شماره هاي تماس با ما اقدام كنيد.

ثبت درخواست

پس از دريافت درخواست، تعميركار تلويزيون، متخصص در تعمير نوع و برند تلويزيون شما، در سريعترين زمان ممكن، براي خدمات‌رساني به شما عزيزان از مستر تعميرچي اعزام خواهد شد.

شماره تماس جهت ارتباظ با ما:

دفترمركزي:02165500930

ساير شماره تماس:

09023094420-09023094430-09399511687-09128652921

 
 
تعمير تلويزيون در كرجتعمير تلويزيون در كرج

مستر تعميرچي انواع برند‌هاي سوني سامسونگ ال جي اسنوا  ايكس ويژن و پاناسونيك با قطعات اصل و گارانتي شش ماهه با بهترين قيمت تعمير مي كند.

تيم فني و تخصصي ما در محل زندگي و كاري شما حضور پيدا كرده و پس از تست و عيب يابي اوليه، عمليات تعمير را شروع مي كنند. استفاده از دستگاه هاي به روز و پيشرفته در حين تست و عيب يابي دستگاه و همچنين عمليات تعمير باعث مي شود تا سرعت و كيفيت عمليات به بهترين ميزان خود برسد.

براي هر كدام از برند هاي تلويزيون شما عزيزان ، متخصص خاص خود وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.