سم پاشي

فرهنگ و هنر كشورهاي آسيايي

سم پاشي

۳ بازديد

شركت سمپاشي

شركت سمپاشي  تهران
سمپاشي 

حشرات و كرم هاي ريز هيچ جايي در داخل و خارج محل زندگي شما ندارند. مگس ها و سوسك ها ناقل بيماري بوده ، پشه ها و كنه ها از خون انسان تغذيه مي كنند و شته ها ، مورچه ها و كرم ها چمن ها و گياهان را خراب مي كنند. سمپاشي حرفه اي و به موقع به عنوان اولين خط دفاعي در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما مي شود. سمپاشي يك مانع در سطوح خارجي خانه ايجاد مي كند. سمپاشي به استفاده از موادي گفته مي‌ شود كه با اعمال بر روي پوست بدن ، لباس يا ساير سطوح موجب فراري دادن حشرات و ديگر جانوران موزي مي‌ شود. اين روش‌ ها با فراري دادن پشه ، مگس ، كك و كنه به‌ طور مستقيم باعث كنترل بيماري‌ هايي كه اين حشرات ناقلشان هستند مي‌ گردد.
در صورت استفاده نادرست از آفت كش ها و سموم، خطرات جدي ما را تهديد مي كند و از همه مهمتر سلامت افراد را به خطر مي اندازد. بنابراين ما در رادين تك قبل از اقدام به سمپاشي ، تمام موارد جهت حفظ سلامت افراد را رعايت خواهيم كرد.
دليل استفاده از سمپاشي
موجودات موذي و حشرات آلودگي و بيماري را همراه خود دارند كه مي‌توانند به انسان منتقل كنند. ورود بعضي حيوانات موذي مانند موش يا خزندگان به محيط زندگي، جان انسان را تهديد مي‌كند. بسياري از اين حيوانات ناقلين بيماري هاي مانند طاعون يا سياه سرفه هستند در نتيجه براي انسان بسيار مضر هستند. برخي از آن‌ها گاز مي‌گيرند و نيش مي‌زنند و برخي ديگر به خانه و وسايل زندگي ضرر مي‌زنند.بهترين راه حل مبارزه با اين آفات سمپاشي اصولي و حرفه  اي است.سمپاشي خانه با توجه به اهميت و ضرورت آن بايد با راه كارهاي اصولي و به دور از آلودگي محيط زيست باشد. از آنجا كه اغلب محيط منزل بسته است بايد سمپاشي با حداقل دفعات و ماندگاري بالا انجام شود.سمپاشي موثرترين روش براي مقابله با اين موجودات مزاحم است.براي استفاده از خدمات شركت سمپاسي تهران توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

چطور بايد يك شركت سمپاشي معتبر پيدا كنيم؟
بسياري از افراد كه دچار مشكل آفات مي شوند براي از بين بردن اين آفات در انتخاب شركت هاي معتبر سمپاشي يا بهترين شركت سمپاشي دچار ترديد مي شوند .براي سمپاشي منازل و ساختمان ها ابتدا سعي كنيد كه از شركت هاي سمپاشي كه سابقه ارايه خدمات به دوستان و آشنايان شما رو داشتند و توانستند رضايت آنها را ( به لحاظ حل مشكل و ساير مسايل از قبيل رعايت بهداشت، نظم، ايمني و دانش فني و كار كارشناسي ) جلب كرده اند استفاده كنيد . در غير اينصورت شخصاً نسبت به تحقيق و بررسي اعتبار يك شركت سمپاشي اقدام فرماييد.شركت سمپاشي بايد داراي مجوز بهداشت باشد. 
خدمات شركت سمپاشي تهران :
حشرات موذي باوجود اينكه جثه‌اي بسيار ريز دارند اما توانايي دارند آسايش را از خانواده سلب كنند. برخي از حشرات اگرچه با چشم عادي ديده نمي‌شوند اما آسيب‌هايي جدي به خانه و لوازم آن و همچنين آسايش و سلامت اعضا خانواده وارد مي‌كنند. شركت سمپاشي تهران با ارائه خدمات متنوع شما را از شر اين موجودات رهايي مي بخشد. اين خدمات شامل موارد زير مي باشد:
سمپاشي منزل 
سمپاشي خانه اقدامي ‌براي جلوگيري از ورود و زاد و ولد حيوانات و حشرات موذي در خانه است؛ اما اين سموم بايد با دوز مناسب در محيط هاي بسته مانند منازل و محيط كار استفاده شوند. گاهي استفاده از سموم غليظ در محيط خانه يا محل كار باعث ايجاد مسموميت هاي تنفسي و غذايي براي انسان و حيوانات خانگي مي‌شود. كيفيت سمپاشي در محيط هاي بسته اهميت ويژه اي دارد زيرا استنشاق بخارهاي ناشي از سمپاشي هاي غيراصولي باعث ايجاد بيماري هاي قلبي و ريوي براي اهالي خانه مي‌شود.سمپاشي هاي اصولي و در بازه زماني مناسب باعث ماندگاري بيشتر سموم و از بين بردن تعداد بيشتري از جمعيت حشرات و حيوانات موذي مي‌شود. اغلب مساعدترين شرايط براي انجام سمپاشي منازل در فصول گرم سال است و سمپاشي حشرات خانه در اين فصل به وفور انجام مي‌شود. سموم گازي نسبت به سموم مايع و جامد نياز به مراقبت بيشتري دارند. نكته مهمي‌كه وجود دارد اين است تمام خانه به صورت يك جا سمپاشي شود و نمي‌توان يك واحد از آپارتمان يا مجتمع را فقط سمپاشي كرد، چون نتيجه اصلي را نخواهيد گرفت. در واقع سمپاشي زماني موفق خواهد بود كه از پشت بام آغاز شود و تا زيرزمين و پاركينگ و موتورخانه و ساير نقاط خانه را در برگيرد.
 
سمپاشي ساختمان 
به طور كلي سمپاشي ساختمان براي از بين بردن تمامي‌حشرات و جانداران موذي صورت مي‌گيرد؛ اما به طور معمول سمپاشي براي موش، عقرب و رتيل همچنين سمپاشي خانه براي مارمولك، مورچه، سوسك، هزارپا، خرخاكي، كنه، ساس و كك انجام مي‌شود؛ در بيشتر موارد يك بار سمپاشي كافي نيست و نياز به تكرار آن در دوره هاي تخم گذاري است.براي سمپاشي آپارتمان‌ها و خانه هاي قديمي ‌روش هاي خانگي مؤثر نخواهند بود و لازم است براي نابودي موجودات و حشرات موذي از شركت هاي معتبر سمپاشي كمك بگيريد. در برخي موارد مانند وجود كلوني مورچه ها در زير پي ساختمان، حتي روش هاي سمپاشي صنعتي نيز مؤثر واقع نمي‌شود و تنها روش ريشه كني، خراب كردن خانه يا آپارتمان و بازسازي آن است.
 سمپاشي موش
بدون شك صحبت كردن با شركت سمپاشي و گرفتن اطلاعات دقيق راجع به نوع سمپاشي و كاركرد آن كمك زيادي به شما مي كند.بيشترين درخواست ها براي سمپاشي در اين دوران سمپاشي سوسك و موش است. اين دو جانور موزي و بسيار كثيف و بيماري زا به راحتي در منازل و كارخانه ها راه پيدا مي كنند و باعث شيوع بيماري و گستري آلودگي مي شوند. شركت سمپاشي تهران با دارا بودن سال ها سابقه در زمينه سمپاشي و مبارزه با اين قبيل موجودات مي تواند به راحتي در زمينه سمپاشي و حذف اين موجودات از محل زندگي و محل كار شما را ياري كنند.
‌‌سمپاشي سوسك 
از شايع ترين مشكلاتي كه در جامعه شهري با آن مواجه هستيم آلودگي منازل و محل سكونت انسان به انواع سوسك ها ريز و درشت مي باشد. سمپاشي سوسك ساختمان بايد هر ساله بصورت منظم انجام گيرد و بهتر است تمامي ساكنين ساختمان جهت نتيجه بخش بودن سمپاشي به صورت همزمان و هماهنگ اقدام كنند. بهترين زمان و فصل سمپاشي سوسك در ساختمان ها و منازل در ماه فروردين و ارديبهشت است چرا كه در اين زمان با گرم شدن هوا، سوسك ها شروع به زاد و ولد و تخم ريزي مي كنند و بهتر است قبل از ازدياد آن ها سمپاشي مرحله اول را انجام شود. سم پاشي مرحله دوم در صورت نياز بهتر است در ماه تير و مرداد تجديد شود تا پرسه مبارزه كامل انجام شود.
سمپاشي كك
سمپاشي يكي از عمده ‌ترين راه‌هاي از بين بردن كك مي‌باشد . بعد از سمپاشي حتما هواگيري انجام شود، درب و پنجره‌ها را باز كرده و توجه داشته باشيد تا زماني كه سم خشك نشده قابليت ايجاد مسموميت را ايجاد مي‌كند. 
به هيچ عنوان نبايد فكر كنيد كه اگر در حيوان خانگي خود كك را از بين ببريد خانه و حياط شما عاري از اين حشره خواهد شد و بالعكس. بنابراين درمان حياط شما قبل از فصل شروع چرخۀ زندگي اين حشره يكي از راه هاي مقابله و ريشه كني كك مي باشد.
سمپاشي پشه
طرح كنترل پشه ها با مديريت حرفه اي آفات شروع مي شود كه بازرسي كامل و شناسايي نوع پشه ها را در بر ميگيرد .پشه ها به عنوان بخشي از طبيعت وحشي اجتناب ناپذيرند. روش سم پاشي مي تواند عليه لارو و يا بالغ انجام گيرد . براي سم پاشي لارو پشه  از سموم لاروكش (Larvicide) استفاده ميشود .
سمپاشي شپش
شپش ها حشرات خونخوار كوچكي هستند كه روي پوست پستانداران و پرندگان زندگي مي كنند.چنانچه شما عزيزان در نزديكي محل زندگي شپش و عوارض آن را مشاهده كرديد مي توانيد براي نابودي و سم پاشي تخصصي شپش با ما تماس حاصل فرماييد. تا در كمترين زمان ممكن جهت نابودي و ريشه كني اكيپ حرفه اي را به محل اعزام نماييم.
 
سمپاشي كنه
هزينه سم پاشي كنه منزل در مقابل هزينه درمان پزشكي اصلا زياد نيست. كنه نيش مي زند و گاز مي گيرد و عوامل بيماري زا را در محيط پخش مي كند. براي سم پاشي كنه از متخصصين حرفه اي رادين تك كمك بگيريد. همه ساختمان هاي قديمي و حتي بسياري از آپارتمان هاي نوساز هم با سوسك و حشرات كوچك ديگري اشغال شده اند اما سمپاشي كنه بخشي از خدمات شركت ما است كه براي كمك به سلامت جامعه و راحتي افراد انجام مي شود.
سمپاشي موريانه
موريانه‌ها حشراتي هستند كه بدني نرم دارند و به كندي حركت مي‌كنند به حكم طبيعت تا پايان عمر در دژ تاريكي كه محل اجتماع آن‌هاست به سر مي‌برند زيرا در روشنايي آفتاب و فضاي باز ياراي ايستادگي در برابر دشمنان بي‌شمار خود را ندارند.چنانچه شما عزيزان در نزديكي محل زندگي يا محل كار ، موريانه و عوارض آن را مشاهده كرديد مي توانيد براي نابودي و سمپاشي تخصصي موريانه  با ما تماس حاصل فرماييد. تا در كمترين زمان ممكن جهت نابودي و ريشه كني اكيپ حرفه اي را به محل اعزام نماييم.
سمپاشي مورچه
سم پاشي مورچه از فعاليت هاي تخصصي در زمينه سمپاشي شركت سمپاشي تهران مي باشد. مورچه ها معمولا به صورت دسته جمعي زندگي مي كنند.سمپاشي مورچه و از بين بردن كلوني هاي متعدد مورچه هاي خانگي و بالدار با روش هاي خانگي كار دشواري است، اما بهترين روش نابودي مورچه ها به صورت تضميني، استفاده از روش هاي اصولي و تخصصي سمپاشي و البته سپردن اين امر به دست توانمند شركت سمپاشي داراي مجوز و با سابقه است .
سمپاشي ساس
 ساس تختخوابي در جهان امروز  تبديل به يك آفت بسيار مهم شده است .انتقال اين حشره از طريق سفر ، خريد وسايل دست دوم يا حتي نو  و يا از طريق لانه سازي پرندگان مي تواند در منازل ، خوابگاه ها ، هتل ها ، اقامتگاه ها  به سرعت تكثير يابند .در روزهاي اول آلودگي  بدون آنكه تشخيص داده شود مي تواند تغذيه كند و به سرعت تكثير يابد .علت گزش بدون درد ماده اي است كه هنگام گزش وارد بدن انسان مي شود .
پس از سمپاشي خانه

  • صبور باشيد
  • پس از سمپاشي خانه تا ۴۸ ساعت به خانه برنگرديد. كاهش اثر سم تدريجي اتفاق مي‌افتد و بهتر است تا كم‌خطر شدن اوضاع به خانه برنگرديد تا دچار انواع مسموميت مثل مسموميت تنفسي نشويد.
  • مواد آلوده را دور بريزيد
  • پيش از سمپاشي خانه موادغذايي را در فضاهاي در بسته نگهداري كنيد. اگر فراموش كرديد موادغذايي را در فضاي دربسته بگذاريد و پس از سمپاشي ساختمان با آن مواجه شديد، ناچار هستيد آن را دور بريزيد. حتي اگر ماده غذايي قابل شستشو باشد ديگر قابل استفاده نيست.
  • براي تميز كردن پس از سمپاشي خانه عجله نكنيد
  • درها و پنجره‌ها را پس از سمپاشي خانه باز بگذاريد تا مواد آلوده خارج شوند. پس از برگشت به خانه سريع به فكر نظافت خانه نيفتيد. بهتر است اثر سم را زود از بين نبريد تا اگر حشرات موذي باقي مانده‌اند از بين بروند. بنابراين فقط سطوحي كه مستقيم با آن‌ها در تماس هستيد را نظافت كنيد. همچنين بهتر است لوازمي كه مستقيم در معرض سم بوده‌اند را زير نور آفتاب بگذاريد.
  • راه‌هاي ورود دوباره حشرات را به خانه ببنديد

سمپاشي خانه تا ابد جلوي حشرات موذي را نمي‌گيرد. بخشي از مشكل ورود حشرات موذي به عمر ساختمان و مواردي از اين دست برمي‌گردد، اما بخشي ديگر به شما بستگي دارد. براي جلوگيري از ورود مجدد حشرات موذي در روش خانگي سمپاشي اين نكات را به كار ببنديد:نظافت را در خانه رعايت كنيد و حداقل سالي يك بار درزها و فضاهاي داخلي و پشت وسايل را كه معمولا نظافت نمي‌كنيد را تميز كنيد.كاغذها را در فضاي مناسبي قرار دهيد. كاغذ منبع تغذيه بسياري از حشرات است. به‌خصوص كاغذ خيس‌خورده و مرطوب آن‌ها را به خود جلب مي‌كند بنابراين كاغذها را در جايي خشك و مناسب قرار دهيد.موادغذايي را در فضاهاي دربسته نگهداري كنيد. بوي موادغذايي حشرات را به خود جلب مي‌كند و علاوه بر افزايش حشرات موذي در خانه، موادغذايي نيز آلوده مي‌شوند. بنابراين موادغذايي را در فضاهاي دربسته نگهداري كنيد و دماي مناسب را هم فراهم كنيد. برخي موادغذايي با قرارگيري در محيط‌هاي گرم و مرطوب حشرات موذي را به خود جلب مي‌كنند.
تمام خانه را از حشرات پاك كنيد
پس از سمپاشي خانه احتمالا با انبوه اجساد حشرات موذي مواجه مي‌شويد. براي تميز كردن اجساد اين حشرات موذي به جمع كردن اجسادي كه در معرض ديد هستند، بسنده نكنيد. تا چند روز پس از انجام سمپاشي ساختمان، فضاهاي مختلف مخصوصا زير كابينت‌ها، زير فرش و جاهايي كه در معرض ديد نيستند را بررسي كنيد و جسد حشرات موذي را از اين فضاها خارج كنيد.جسد حشرات موذي يكي از چيزهايي است كه حشرات را به خود جلب مي‌كند و اين چيزي است كه بلافاصله بعد از روش خانگي سمپاشي نبايد اتفاق بيفتد. بنابراين زدودن خانه از اجساد حشرات موذي را به اندازه‌ي فرآيند سمپاشي خانه جدي بگيريد.
 مسموميت پس از روش خانگي سمپاشي
ممكن است حين سمپاشي ساختمان سم وارد بدن شما شود و دچار انواع مسموميت از جمله مسموميت تنفسي شويد. بهتر است پيش از هرچيز علائم مسموميت را بشناسيد:

  • سرگيجه
  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • دل‌درد
  • عرق
  • رنگ پريدگي
  • تغيير در ضربان قلب
  • خارش در گلو
  • مشكلات تنفسي ناشي از مسموميت تنفسي

پيش از سمپاشي خانه موادي كه به دفع سم كمك مي‌كنند را بشناسيد و در دسترس نگاه داريد. همچنين اگر خودتان يا فرد ديگري دچار مسموميت شد، او را به فضاي آزاد انتقال دهيد. همچنين بهتر است فردي كه دچار مسموميت از جمله مسموميت تنفسي شده را به بيمارستان انتقال دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.