تاپ لوله

فرهنگ و هنر كشورهاي آسيايي

تاپ لوله

۶ بازديد

لوله و اتصالات

خريد لوله و اتصالات تك لايه به خوبي توانسته اند جايگزين فلزات شوند ، به عنوان مثال ، در صنعت لوله كشي ساختمانها و صنايع مختلف كه مشكلات ناشي از خوردگي فلزات باعث خسارت عمده شده است ، اين خطوط لوله بطور مستقيم يا غير مستقيم جايگزين تجهيزات فلزي شده اند. لوله هاي ساخته شده از اين نوع مواد داراي مزاياي زيادي هستند ، از جمله ارزان بودن و نصب آسان ، اما اين لوله ها داراي معايبي مانند انتقال حرارت محدود يا عدم تحمل فشارهاي زياد و دماي بالا نيز هستند.

لوله و اتصالات آهني

امروزه نقش خريد لوله و اتصالات آهني در صنعت ساختماني، بسيار حائز اهميت است. لوله ها از نظر اتصالات، جنس و كاربرد به چندين دسته تقسيم مي شوند. از انواع لوله هاي مورد استفاده در صنعت مي توان به لوله هاي فولادي، مسي و پليمري اشاره كرد. اتصالات هركدام از اين لوله ها متفاوت بوده كه در ادامه با ما همراه باشيد تا توضيح دهيم.

عايق الاستومري فوم لوله

اين نوع از عايق هاي حرارتي و برودتي الاستومري كه به شكل لوله اي مي باشند. (عايق لوله اي يا فوم لوله اي) جهت عايق كاري لوله هاي آب موجود در ساختمان ها، پاساژها، هتل ها و …لوله هاي سرمايش و گرمايش، لوله هاي ۵ لايه مانند؛ سوپر پايپ و نيو پايپ، لوله هاي سبز و سفيد رنگ، لوله هاي موجود در موتورخانه ها و … مورد استفاده قرار مي گيرند.خريد عايق الاستومري فوم لوله.

خريد شيرآلات برنجي

خريد شيرآلات برنجي از پرمصرف ترين اقلام مورداستفاده در موتورخانه ها است و وظايفي از جمله قطع و وصل جريان، تنظيم جريان و … دارند. شيرآلات با توجه به جنس بدنه، نوع اتصال و كاربردهاي آن ها به دسته هاي مختلفي تقسيم بندي مي شوند.

لوله و اتصالات پلي اتيلن

قبل از تعريف خريد لوله و اتصالات پلي اتيلن ، بايد بدانيم كه پلي اتيلن چيست. پلي اتيلن يك پلاستيك پليمري است كه مي تواند با ذوب و قالب سازي آن تشكيل شود. پلي اتيلن از پليمريزاسيون گاز اتيلن بي رنگ (C2H4) بدست مي آيد.

بارزترين مشخصه پلي اتيلن جرم و چگالي مولكولي آن است. يكي از مهمترين مزاياي استفاده از پلي اتيلن قابليت بازيافت و شكل پذيري مذاب آن است. پلي اتيلن به ويژه در توليد اتصالات و لوله هاي مختلف پلاستيكي كاربردهاي مختلفي دارد. شركت تاپ لوله برترين شركت خريد لوله و اتصالات در تهران.

لوله و اتصالات پليكا

خريد لوله و اتصالات پليكا يكي از انواع لوله ها و اتصالات است كه امروزه بسيار كاربردي است و در سيستم هاي لوله كشي آب و فاضلاب و همچنين كابل كشي برق استفاده مي شود. در اين مقاله ضمن معرفي اين لوله ها به انواع آنها نيز مي پردازيم و مشخصات اين لوله ها را بررسي مي كنيم. همچنين مي توانيد محصولات مربوط به خريد لوله و اتصالات پليكا را در فروشگاه تاپ لوله در آخر همين مطلب مشاهده كنيد.

لوله پنج لايه چيست؟

لوله پنج لايه چيست؟ شايد بتوان خريد لوله و اتصالات پنج لايه را از به روزترين محصولات در صنعت لوله كشي به حساب آورد.

اين لوله ها به راحتي اجرا و نصب شده و بدون شكستن خم مي شوند .

لوله پنج لايه از كنار هم قرار گرفتن دو لايه پلي اتيلن، دو لايه چسب و يك لايه مياني آلومينيوم ساخته مي شوند.

تركيب شيميايي پلي اتيلن و لايه فلزي به كار رفته باعث قابليت هاي مناسب اين لوله ها مانند تحمل دما و فشار بالا مي شود و مي توان گفت اين لوله ها ويژگي ها و مزاياي لوله هاي پلاستيكي و فلزي را با هم دارند.

خريد لوله و اتصالات پوشفيت

خريد لوله و اتصالات پوشفيت يك سيستم فاضلاب ساختماني است كه در آن هر اتصال و لوله در يك يا هر دو طرف داراي يك خروجي است. در سيستم پوش فيت ، يك حلقه آب بندي وجود دارد كه مي توان آن را با فشار كم به راحتي در پريز يا اتصال بعدي لوله قرار داد. با توجه به اين ماهيت (اتصال قطعات به يكديگر) ، اين سيستم پوش فيت (Push-in Fit) ناميده مي شود. در واقع تمام كارايي پوش فيت و ماهيت سيستم پوش فيت به همين اورينگ‌ها بستگي دارد. پس توجه به جنس اين اورينگ‌ها مي‌تواند سلامت لوله‌كشي ساختمان شما را تضمين كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.